Sharing sessie -26 juni 2024 //

Leren en Werken: hand in hand of noodzakelijk kwaad?

Leren en Werken: hand in hand of noodzakelijk kwaad? - 26 juni 2024 // Gent - locatie nog te bepalen

De snel veranderende wereld noopt ons tot het constant bijstellen van onze business-strategie. Dit impliceert ook dat de Learning & Development afdeling zich altijd moet aanpassen, wil het medewerkers afleveren (en behouden) met de juiste skills, vaardigheden en attitudes.

Ondertussen is het ook duidelijk dat een traditionele opleidingsboer niet meer van deze tijd is. Organisaties willen niet langer een training kopen, maar zijn op zoek naar een echte partner om hen te helpen bij het vervolmaken van medewerkers. Bovendien zijn er andere leervormen en creatieve oplossingen nodig om up to date medewerkers te behouden.

Kennismanagement, lerende organisaties, en een professioneel VTO beleid (vorming, training en opleiding) kunnen zorgen voor een hoger rendement wanneer er een sterke afstemming is op de organisatiestrategie.

De vraag van één miljoen is hoe je dat doet. Hoe vertaal je de bedrijfsstrategie naar een passend L & D beleid? Hoe bouw je een VTO beleid uit, waar werken én leren hand in hand gaan? Wie moet je hierbij betrekken? Welk plan van aanpak dien je hiervoor uit te werken?

Zin om deel te nemen? Deze learning & sharing sessie gaat door op woensdag 26 juni 2024, van 13u.30 tot 16u.30. We organiseren deze sessie in Gent (exacte locatie nog te bepalen).


De investering voor deze training & sharing sessie bedraagt 125€*(excl. btw). U ontvangt er catering, leeropportuniteiten, een verslag met alle learnings, netwerking, , enz.

Wenst u meer inlichtingen? Stuur gerust een mail naar joost@tubata.be

Of bel: Joost Cottyn +32(0)478 40 00 91

* Als je iemand meebrengt voor deze training & sharing sessie, dan betaal jij als eerste deelnemer slechts 50% van de inschrijvingsprijs.

Info of inschrijven? Contacteer ons!

01

Sharing sessie

Lees meer

02

Sharing journey

Lees meer

03

Sprintsessie

Lees meer

04

Talent Track

Lees meer

05

Co-sourcing

Lees meer

06

Social Business Challenge

Lees meer

07

Trainingen

Lees meer

08

Inspiratiedag

Lees meer